Průvodce hlášením škod s Insiacare
- Okamžité hlášení škod pomocí telefonní linky nebo webové služby, pokud znáte svého pojistitele.
- Pokud pojistitele neznáte, navedeme vás dle vašeho prodejce a data nákupu zařízení.
Máte sjednáno pojištění u některého z našich prodejních partnerů a potřebujete nahlásit pojistnou událost? Žádný problém, jsme tady pro vás. Nabízíme vám komfortní způsoby nahlášení pojistné události tzn. škody.
Pro pojišťovnu Generali (pouze SR)
- Přejděte na speciální stránku věnovanou spolupráci pojišťovny GENERALI a OKAY. Najdete na ní vždy aktuální informace o tom, jak postupovat v případě vzniku pojistné události a jak nakládat s poškozeným zařízením.
Tento postup je platný pro některá pojištění sjednaná na e-shopu okay.sk nebo v prodejnách OKAY Slovensko. Pro zjištění svého pojistitele se podívejte na certifikát, který vám dorazil v okamžiku sjednání na e-mail. Certifikát a podmínky si můžete nechat opakovaně zaslat na této stránce.
Pro pojišťovnu AXA (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu UNIQA (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu HDI (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro Evropskou pojišťovnu (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu Europ Assistance (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Tento průvodce vám pomůže rychle zjistit správný postup hlášení škody dle prodejce vašeho zařízení. Vyberte prodejce, u kterého jste pojištění zařízení kupovali a datum nákupu. Klikněte na Vyhledat postup a následujte pokyny.
Máte sjednáno pojištění u některého z našich prodejních partnerů a potřebujete nahlásit pojistnou událost? Žádný problém, jsme tady pro vás. Nabízíme vám komfortní způsoby nahlášení pojistné události tzn. škody.
Pro pojišťovnu Generali (pouze SR)
- Přejděte na speciální stránku věnovanou spolupráci pojišťovny GENERALI a OKAY. Najdete na ní vždy aktuální informace o tom, jak postupovat v případě vzniku pojistné události a jak nakládat s poškozeným zařízením.
Tento postup je platný pro některá pojištění sjednaná na e-shopu okay.sk nebo v prodejnách OKAY Slovensko. Pro zjištění svého pojistitele se podívejte na certifikát, který vám dorazil v okamžiku sjednání na e-mail. Certifikát a podmínky si můžete nechat opakovaně zaslat na této stránce.
Pro pojišťovnu AXA (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu UNIQA (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu HDI (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro Evropskou pojišťovnu (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu Europ Assistance (ČR i SR)
- Volejte naše kontaktní centrum na čísle +420 226 289 912 a operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
+420 226 289 912
Nahlásit škodu ONLINE
Pojistný certifikát i pojistné podmínky automaticky odesíláme v okamžiku sjednání pojištění na uvedený email. Pokud se vám někam zatoulaly, použijte formulář níže a nechejte si certifikát i podmínky znovu zaslat na váš e-mail.