Hlášení škod s Insiacare
Postup Europ Assistance a UNIQA
Máte-li sjednáno Náhodné poškození a odcizení nebo Prodlouženou záruku u některého z partnerů iStyle, iStores, m:zone, CBC, MobilPohotovost, Andreashop, MabilMobil, RG Mobil, Patro.cz (NWT) Dragon Internet nebo Coradia, řídí se Hlášení škod postupem definovaným pro pojišťovny Europ Assistance a UNIQA. INSIA v tomto případě zajišťuje předlikvidaci a registraci škod, čímž výrazně zrychluje celý proces.
- Možnost 1: Volejte kontaktní centrum INSIA na čísle +420 226 289 912 ve všední dny od 8:30 do 17 hod. Operátoři INSIA s vámi projdou celý proces nahlášení škody.
- Možnost 2: Jděte na web Hlasimskodu.eu a nahlašte svou pojistnou událost pohodlně z vašeho počítače nebo tabletu.
Pro pojišťovnu Generali
Tento postup Hlášení škody se týká všech zákazníků se sjednaným pojištěním v síti OKAY Slovensko. Registraci a řešení škod u smluv sjednaných v roce 2018 a 2019 řeší pojišťovna Generali.
- Přejděte na tuto speciální stránku věnovanou spolupráci GENERALI a OKAY. Najdete na ní vždy aktuální informace o tom, jak postupovat v případě vzniku pojistné události a jak nakládat s poškozeným zařízením. Řiďte se prosím pokyny uvedenými na této stránce.